kerman-admincb
حضور بسیج همواره به رفع مشکلات غیرقابل‌حل کمک کرده است

فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش؛

فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در اولین جلسه هم‌اندیشی فرماندهان20 پایگاه تابعه مرکز بسیج حوزه ستادی، اظهار کرد: حضور بسیج همواره به رفع مشکلات غیرقابل‌حل کمک کرده است

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، شاپور محمد زاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و  فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در۴۰سال اخیر هرکجا مشکلی غیرقابل‌پیش‌بینی به وجود آمده که به‌راحتی قابل‌رفع نبوده است، حضور بسیج و نیروهای مردمی بسیجی توانسته به رفع مشکل کمک کند.

وی افزود: باید از فرصت‌ها برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج استفاده کنیم برای مثال در حوزه سوادآموزی موفق به امضا تفاهم‌نامه‌هایی با مرکز بسیج سازندگی شدیم که از طریق آن‌ها بتوانیم از ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه سوادآموزی استفاده کنیم و از کمک آن‌ها بهره‌مند شویم و اعتقادداریم باید این امکان در سایر حوزه‌ها و معاونت‌ها و در سطح ستاد تا مدرسه به وجود آید.

محمدزاده عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم رهبری با تأکید بر استفاده از سرمایه‌های جوان در انجام کارها را یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا توسط روسای بسیج بیان کرد و گفت: لازم است مدیران در حوزه مدیریت خود، بودجه‌ای جداگانه را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی ایجاد کنند و با ایجاد انگیزه برای نیروهای بسیجی از مشارکت صددرصدی آن‌ها بهره لازم را ببرند.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قصد داریم از یک‌میلیون نفر از پیشکسوتان فرهنگی بسیجی از ستاد تا مدرسه تشکر کنیم.

کاظمی: توانمندسازی همکاران بسیجی و ایجاد انگیزه حضور در فعالیت‌ها سبب انسجام درونی می‌شود

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی و فرمانده پایگاه  بسیج فرهنگیان شهید شهسواری با تأکید بر انسجام درونی فرهنگیان اظهار کرد: برای برقراری انسجام درونی باید دو برنامه را دستور کار قرار دهیم. اول اینکه در بین همکاران برای حضور در فعالیت‌های بسیج ایجاد انگیزه کنیم و دوم اینکه با اجرای برنامه مدون و زنجیروار به توانمندسازی همکاران بسیجی کمک کنیم و بر اساس برنامه بینش همکاران بسیجی را بالا ببریم.

کاظمی ادامه داد: حضور در فضای مجازی برای بسیج فرهنگیان یک ضرورت است و برای تحقق این امر می‌توانیم از ظرفیت شبکه شاد برای انسجام درونی بسیج استفاده کرد.

کریمی: اعتماد عمومی به مدیریت؛ نیاز امروز جامعه است

غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور و فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان شهدای هسته ای  اظهار کرد: بسیج در گروه محدودی از جامعه تعریف نمی‌شود و همین نبودن محدودیت می‌تواند آن را کارآمد کند.

وی نیاز جامعه امروز ما را اعتماد عمومی به مدیریت کشور دانست و گفت: بسیج با رویکردی متفاوت و با گفتگوهای مؤثر با گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و معلمان در کنار وزارت آموزش‌وپرورش می‌تواند نقش مهمی در رفع این مشکل و نهادینه کردن اعتقادات و اصول اساسی دینی و فرهنگی داشته باشد.

زینی وند: آموزش‌وپرورش در انجام وظایف به کمک سایر دستگاه‌ها نیاز دارد

مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان شهید مصطفی بناء  اظهار کرد: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هر هزینه که در آموزش‌وپرورش بشود به‌نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، بنابراین اگر نتوانیم در کشور گفتمان ملی نسبت به آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم، نباید انتظار کشوری سربلند در آینده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تمام دنیا مسئولیت تعلیم و تربیت بر عهده آموزش‌وپرورش است ولی این دستگاه نمی‌تواند به‌تنهایی و بدون کمک سایر دستگاه‌ها بر این مهم دست پیدا کند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.