admin-front

مسابقه کتابخوانی مجازی " عباس دست طلا"

مسابقه کتابخوانی مجازی ، کتاب "عباس دست طلا" به همت سازمان بسیج فرهنگیان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
مسابقه کتابخوانی مجازی " عباس دست طلا"

علیرضا رحمانزاده مدیر فرهنگی_اجتماعی سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان، گفت: کتاب  " عباس دست طلا" با به تصویر کشیدن عملکرد بسیجیان فنی و تعمیر کار واحد پشتیبانی و تدارکات سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس تهیه و بارها تجدید چاپ شده است. و سازمان بسیج فرهنگیان با هدف گفتمان سازی موضوع اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک تلاش و مجاهدت های رزمندان اسلام  در دوران  نورانی 8 سال دفاع مقدس، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی کرده است.

رحمانزاده با بیان اینکه این کتاب مورد تایید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) قرار گرفته است، افزود: رهبر معظم  انقلاب در مورد این کتاب فرمودند: «کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات [گفته] خواندم. خیلی خوب بود انصافاً؛ مخصوصاً کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان می‌دید. خداوند ان‌شاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»

وی ادامه داد: این مسابقه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان پس از مطالعه این کتاب ارزشمند می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان در مسابقه بصورت غیر حضوری شرکت نمایند. در پایان مسابقه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

فرهنگیان عزیز پس از تهیه کتاب، جهت شرکت در مسابقه لینک زیر را کلیک کنید:

 

شرکت در مسابقه

 

 

انتهای پیام/

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.